[Geoinquiets Barcelona] Barcelona Digest, Vol 34, Issue 24

Raf Roset rafroset at gmail.com
Wed Nov 21 01:06:36 PST 2012

El tema de les quadrícules és prou entenedor. Ara bé, quant tens més d'una
espècies per quadrícula, per que no fas servir formatgets?
El canvia de forma ja indica diversitat, i la divisió dels formatgets en
els mateixos colors de la llegenda pot fer més fàcil reconèixer quines
expècies són presents.

Raf

El 21 de novembre de 2012 9:35, pere roca ristol <peroc79 at gmail.com> ha
escrit: