[Geoinquiets Barcelona] PREGUNTA: Podriem fer les reunions a la sala del centre cívic Urgell?

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Apr 23 07:19:58 PDT 2013

Sembla que les instal·lacions estan prou bé, però el link al PDF de
les tarifes està trencat, i segons el quadre de la pàgina
http://www.ccurgell.cat/index.php/el-centre/installacions/simulador-i-solicituts
com a Geoinquiets ens n'anem als 30.30 eur/hora (no som entitat ni
associació). I no em queda clar si és amb IVA o no, ni en què
consisteix el dipòsit....

Algú que hi visqui a prop pot fer una incursió en persona i
assabentar-se dels detalls?

Raf

El 23 d’abril de 2013 16.09, Enric Rodellas <enricrodellas at gmail.com> ha escrit: