[Geoinquiets Barcelona] mapes dades obertes

Raf Roset rafroset at gmail.com
Mon Jan 21 12:19:11 PST 2013

Ahhh, bona pregunta!
Quan ho he llegit m'he quedat, de primer, sorprès, i tot seguit esfereït de
la poca rigurositat (o no?) del post.
Però és clar, si prové de la pròpia Genialitat de Catalunya caldrà pensar
que és cert.....oi?

Raf

El 21 de gener de 2013 20.27, Jaume Figueras i Jové
<jaume.figueras at upc.edu>ha escrit: