[Geoinquiets Barcelona] Fwd: [Spanish] Geoinquietos Nacional en Girona

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Thu Jan 24 01:10:42 PST 2013

Bones!

mmm....aquesta entrada serà gratuita...perquè jo aquest any segur que no
assistiré a les jornades....però sí que volia assistir a la trobada de
Geoinquiets....

Jo m'apunto, però per raons òbvies no em veuria amb cor d'explicar
geoinquiets bcn...ara, m'agradaria fer un intent de generar un geoinquiets
bcn delegació de girona on ens podríem reunir per veure les trobades de
geoinquiets bcn en streaming!!

Per mi Bolo for President!! ;P

PD: Espero poder veure-us més tranquil·lament que lúltima sessió que hi
vaig ser present (que per cert amb el Fabien va estar força bé,)vaig haver
de marxar!! I també felicitar-vos per la reunió extra i per l'empenta que
li esteu donant al grup...sou uns cracks!!!

Per cert si algun dels assistents a les jornades de sig lliure necessita
casa a girona pot comptar amb nosaltres, encara que estem a uns 15 kms de
Girona....(Per si et torna a interessar Bolo! ;)