[Geoinquiets Barcelona] Fwd: [Spanish] Geoinquietos Nacional en Girona

Raf Roset rafroset at gmail.com
Thu Jan 24 08:37:23 PST 2013

Bolo

dades per a la presentació:
- 22/09/2011: 17 assistents (van quedar per "vendre" 3 entrades). Va venir
Guimet per explorar la col·laboració amb Actig
- 06/10/2011: 13 assistents (7 per vendre). Va ser reunió extra per avaluar
propostes Actig
- 20/10/2011: només 9 assistents, per tancar acol·laboració Actig
- 17/11/2011: 11, Actig
- Alltime low: el 24 de novembre de 2011 només vam ser 5 i havia vingut
Verkami. A Eventbrite n'hi havia 9 d'apuntats
- 15/12/2011: geolocal amb 13 assistents
- 26/01/2012: organitzativa amb 16
- 16/02/2012: sopar, Miranda, aniversari i 28 en total!
- 23/04/2012: Joan Vinyoli, 15 en total
- 24/05/2012: georeferenciació mapes antics, 8 apuntats a Eventbrite però
no vaig apuntar-me quants van venir en total
- 21/06/2012: Ivan Twose de Compegps, a Casa Orlandai per primer cop i vam
ser 12
- 17/07/2012: organitzativa a la qual es va apuntar poca gent, però en
fer-ho a la Moritz van venir 12 pax.
- 27/09/2012: Marc Compte i les geopiulades, 11 segons Eventbrite i 9 a la
sala
- 25/10/2012: Fabien Girardin, tot venut segons EB i al final 23 a la sala
- 15/11/2012: fórum tigsig, no tinc apunts
- 07/12/2012: extra administrativa a Laie, 8 segons EB i al final 5 a la
sala
- 20/12/2012: Antonio i OpenLayers a Canteratech, gran éxit amb 23 pax

Vist així  a mi em sembla un éxit considerable, almenys per ser una cosa
tant especialitzada i fet amb una sabata i una espardenya.
I a sobre aquest febrer celebrem 3 anys.....

Raf

El 24 de gener de 2013 14.56, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: