[Geoinquiets Barcelona] Micromecenatge per posar el submarí Ictineu3 a l'aigua

Wladimir Szczerban bolosig at gmail.com
Sun Jul 14 03:41:52 PDT 2013

Hola a todos,

Esto creo que ya lo hemos hablado, pero estaría bien que como geoinquietos
saliera nuestro nombre. Creo que el objetivo de los 50€ es posible.

*Aportant 50€*<http://www.verkami.com/projects/6203-ara-es-lhora-de-la-veritat-fem-lesforc-final-posem-a-laigua-lictineu-3/contribute/select/36838>
 21 MECENES

*PACK NOM AL CARENAT!*

El teu nom apareixerà al carenat de l'Ictineu3 (Mida:1,5x10cm, visible al
menys durant els tres primers anys) i també a la nostra web
+ Una postal digital de la primera immersió del submarí
+ Visita guiada per conèixer de prop l'Ictineu3
+ Un número per participar al sorteig d'una immersió amb l'Ictineu3
+ Invitació per participar a la festa de l'avarada
Quien se apunta? 1€ por persona en la lista somos unos 125? O hacemos un
crowdfunding de geoinquietos para recolectar los 50€ (sería algo así como
un metamicromecenage)

Invitamos a los otros geoinquietos y en lugar de geoinquiets ponemos
geoinquietos?.

--
Saludos,

Bolo