[Geoinquiets Barcelona] traducció de whitebox feta

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Tue Jun 18 23:29:48 PDT 2013

Tot i que els aspectes lingüístics no són la meva millor habilitat, compte
amb mi si et cal (i no tens excessiva presa).

Algú més s'anima?

Marc

El 18 de juny de 2013 20.47, Raf Roset <rafroset a gmail.com> ha escrit:

Marc Torres

Membre de la Xarxa d'Innovació Pública. www.xarxaip.cat
Membre de Geoinquiets. www.geoinquiets.cat
*