[Geoinquiets Barcelona] rollup, banderola, tòtem

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Fri Mar 1 04:42:39 PST 2013

Bones!!

a mi m'agrada la 4a....aixi tambe afiliem als esviaixats!!! XD

saluts!

cristhian

Pd: per cert, com no estic gaire on line ultimament...la pregunta es si es
fa alguna activitat de geoinquiets per a les jornades de sig lliure....i si
hi ha algun interessat en fer un grup a girona i coordinar-nos amb els de
bcn...la idea dels streamings serien molt interessants!!