[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa?

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Fri Mar 1 04:47:28 PST 2013

Geoinquiets

*Que demanem a un mapa?* (entendre com a geoinformació en sentit ampli).

He començat a fer una llista de les coses que demanem, com a usuaris, a un
mapa avui.

Us demano que m’ajudeu a farcir, amb les vostres demandes, aquest llistat.
Crec que a tots ens pot interessar tenir clares aquestes demandes que,
finalment són, també, els objectius que hem d’assolir com a professionals.

1.         Que hi sigui sempre (accessibilitat/commodity)

2.         Que estigui actualitzat

3.         Que sigui de qualitat

4.         Que sigui interoperable

5.         Que sigui “machine readable”

6.         Que pugui incloure la meva pròpia informació (base layer & MY
data layer)

7.         Que pugui accedir des de qualsevol plataforma device i navegador

8.         Que sigui reutilitzable (llicència oberta)

9.         Que pugui accedir “wms” però també “fms”

10.       Que pugui ser de simbologia customitzable

Vinga! ...animeu-vos!

Em comprometo a fer-ne un resum valoratiu.

--
Marc Torres

Membre de la Xarxa d'Innovació Pública. www.xarxaip.cat
Membre de Geoinquiets. www.geoinquiets.cat