[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa?

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Mon Mar 4 14:21:08 PST 2013

Vinga!

Encara trobo a faltar gent!!! (i idees).

DE MOMENT:

1. Que hi sigui sempre (accessibilitat/commodity)
2. Que estigui actualitzat
3. Que sigui de qualitat
4. Que sigui interoperable
5. Que sigui “machine readable”
6. Que pugui incloure la meva pròpia informació (base layer & MY data layer)
7. Que pugui accedir des de qualsevol plataforma device i navegador
8. Que sigui reutilitzable (llicència oberta)
9. Que pugui accedir “wms” però també “fms”
10. Que pugui ser de simbologia customitzable
11. Que sigui cercable (on hi ha tal cosa),
12. Que pugui ser interrogable (què és tal cosa)
13. Que pugui ser analitzable (cerca els pous de Terrassa, longitud d'una
carretera, cerca per buffer d'un element, propietats geomètriques dels
elements, etc.
14. Que es puguin afegir capes de dades pròpies
15. Que es pugui accedir a les dades, via descàrrega o API. #RawDataNow
16. Que es pugui exportar a diferents formats (bmp, pdf, jpg, etc)
17. Que es pugui imprimir (personalitzar la impressió)
18. Que es puguin consultar els elements cartogràfics (info: que hi ha aquí)
19. Que es puguin fer consultes de lozalització (on està .....)
20. Que es puguin veure la taula d'atributs de les capes
21. Que sigui web 2.0, per rebre feedback i comentaris varis...
22. que se pueda ver como ha cambiado el mapa con el tiempo (Datos
históricos) 4D
23.  que sigui crowdmap, autogestionat i transparent
24. Que es puguin actualitzar les capes així com afegir-ne de noves, no com
a pròpies, sinó al model de dades general
25.  que els visors funcionin perfectament a tots els dispositius
26. ...
27. ...
28. ...

El 4 de març de 2013 20.30, Cristhian Pin Pérez <cpinperez a gmail.com> ha
escrit:

Marc Torres

Membre de la Xarxa d'Innovació Pública. www.xarxaip.cat
Membre de Geoinquiets. www.geoinquiets.cat