[Geoinquiets Barcelona] Fwd: Proposta d'Enrique Rodríguez i jo mateixa sobre Big Data Week

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Wed Mar 13 08:42:16 PDT 2013

A mi el que em semblaria més raonable és incloure la geoinquietada d'abril
dins el Big Data Week. Cau molt bé de dates, i seria una bona ocasió perquè
hi vingués gent nova i per promocionar-nos. Entenc que no cal preparar res
especial, sino que una xerrada sobre geoinformació ja és un event idoni per
al BDW?

El 13 de març de 2013 10.17, Assumpcio Termens <atermens at gmail.com> ha
escrit: