[Geoinquiets Barcelona] Fwd: Proposta d'Enrique Rodríguez i jo mateixa sobre Big Data Week

Raf Roset rafroset at gmail.com
Thu Mar 14 10:17:57 PDT 2013

L'Ivan no estava programat, ell ni tan sols sap que és en aquesta llista  =)
El vam afegir amb la intenció de contactar-lo i demanar-li si podria
venir i si li vindria de gust. Però donat que no tenim diners per
viatge+allotjament organitzar-ho és una mica més complicat que per a
la resta de presentacions.

A mi em faria gràcia i el tema s'hi diu. Ara cal veure si el podem
convèncer......

Raf

El 14 de març de 2013 18.02, Martí Pericay <marti.pericay at gmail.com> ha escrit: