[Geoinquiets Barcelona] Fwd: Proposta d'Enrique Rodríguez i jo mateixa sobre Big Data Week

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Fri Mar 15 04:37:52 PDT 2013

Doncs què us sembla si parlem amb els del Big Data Week a veure si els
agrada que fem coincidir la geoinquietada amb ells, i els demanem si ens
poden donar algun recurs (sala, algun diner per desplaçament/allotjament de
l'Ivan, etc).

El 14 de març de 2013 18.26, Cristhian Pin Pérez <cpinperez at gmail.com> ha
escrit: