[Geoinquiets Barcelona] Fwd: Proposta d'Enrique Rodríguez i jo mateixa sobre Big Data Week

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Sat Mar 16 07:53:48 PDT 2013

Wow, ja tenim un altre ponent per la BDW :-)

Si al Sergi Anguita  li va bé trobo que la temàtica sí que té cabuda. De
fet, si no recordo malament em va semblar veure a la programació de la BDW
un espai per a startups.

Un altre ponent és Alberto Gonzalez de Bestiario que fan coses molt
interessants amb big data. Si li va bé també podria venir per l'abril al
BDW o pel maig.

Si en teniu més idees no dubteu a comentar-les.

Anna.

El 15 de març de 2013 17.38, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: