[Geoinquiets Barcelona] Que demanem a un mapa (digital) - ...o realment es la definició del GIS?

Sergi Gumà sguma at mapista.com
Wed Mar 20 08:24:47 PDT 2013

Bona tarda,

sobre el punt 23, no sé si l'aportació d'en Sergio
Álvarez va per aquí, però sempre he defensat la idea que un bon mapa
i una bona simbolització no necessitaria d'una llegenda. Això no vol
dir anar cap a una unificació de la simbolització, però tampoc vol
dir que un riu en un mapa topogràfic hagi d'estar simbolitzat de color
vermell i es s'hagi d'entendre que és un riu...

Salut!

Sergi Gumà