[Geoinquiets Barcelona] Dubte coordenades CAD

Carlos López PSIG carlos.lopez at psig.es
Thu Mar 21 04:19:48 PDT 2013

Bon dia,
Jo veig que les coordenades estan multiplicades per 2.
Si les capes són punts, intenta recuperar les coordenades en una fulla de
càlcul i amb una formula senzilla podràs dividir per 2 el parell de
coordenades.
Si les capes són línies o polígons no és tan fàcil.... però segur que des
d'algun programa de CAD podràs fer la transformació!

Salutacions,

Carlos López Quintanilla
Consultor SIG
M. +34 699.680.261