[Geoinquiets Barcelona] REST open source

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Wed Mar 27 04:11:00 PDT 2013

Totalment d'acord amb l'Oscar, i de fet amb la taula d'en Bolo ja en
tindriem prou.

I moltes gràcies Roger ! Em miro tot el que m'has passat aquesta nit,
simplement per acabar d'enllestir la visualització amb D3. Merci.

Anna.
El 27 de març de 2013 10.50, Roger Veciana i Rovira <rveciana at gmail.com> ha
escrit