[Geoinquiets Barcelona] REST open source

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Wed Mar 27 08:08:04 PDT 2013

Jo també veig molt més útil una taula compartida que no pas un servei web
(REST o el que sigui) que retornés un codi a partir d'un altre. Un cop
muntat el servei, quan volguessim modificar les nostres dades amb codis
erronis, caldria fer-nos un script que bombardegés el servidor amb cada un
dels nostres registres i que updatés la taula amb el resultat del servei
... feixuc.

Millor una taula compartida i fer merge, en local o en remot. A Google
Docs, a CartoDB, a Fusion Tables ...

El 27 de març de 2013 15.51, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: