[Geoinquiets Barcelona] Marc Belzunces

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Wed Mar 27 15:30:10 PDT 2013

... continuo :-)

Proposta de calendari de 2n trimestre:

ABRIL - Sergi Anguita (dins de la Big Data Week si a ell li sembla bé).
Contacte Raf.
MAIG - Marc Belzunces. Contacte Roger.
JUNY (o JULIOL) - Ernest Ruiz (potser per final de mes ja no hi ha classe i
té un horari més relaxat???). Contacte Raf.

Per JULIOL proposo alguna mena d'activitat a l'aire lliure. Ja pensarem
entre tots quina ens ve de gust.
Potser quelcom de geocatching + paella en xiringuito ...  S'accepten
propostes :-D

Bé aixó és la carta als Reis, caldria concretar amb cada candidat si li va
bé.

Anna.

El 27 de març de 2013 23.16, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha escrit: