[Geoinquiets Barcelona] geojson municipal

Sergi Gumà sguma at mapista.com
Thu Mar 28 02:48:30 PDT 2013

Hola de nou,

proposo que el codi provincial de Barcelona sigui 08
en comptes de 8.

Sergi

On Thu, 28 Mar 2013 10:40:06 +0100, Wladimir
Szczerban wrote:

> Hola a todos
>
> Aqui les dejo el documento
actualizado

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AkhHTgHyyvPBdDBYdm1lcGQwVFNFMl8wYTB2dDVuMXc&usp=sharing
[31]

> La columna MUNICIPI_NUM corresponde con los números de
municipio que envió Roger.

> Revisar y cualquier cosa me avisan.
>

> Cuando lo tengamos aprovado estaría bien hacer una entrada en el
blog

> saludos,
> Bolo
>
> 2013/3/28 Sergi Gumà

Catalunya tenen el mateix codi INE i Codi Cadastral. Hi ha diferències.

numeración :P

relacionarlos.

Veciana i Rovira

tret. El problema és que és antiga, i els municipis apareixen i
desapareixen de tant en tant...

Wladimir Szczerban ha escrit:

947, els té algú? Me imagino que será un ID ordenado alfabeticamente,
tienes algún sitio donde se puedan ver. Si es así yo podría ver de
incluirlo en mi tabla.

2013/3/27 Anna Muñoz

informació. Ho provo i ja us explicaré.

captura d'imatge de la taula d'atributs del shp de municipis on es
mostren els camps dels diferents codis per si podeu donar-li un cop
d'ull i acabem de verifcar-ho entre totes.

falta alguna codificació d'altres organismes ara és el moment
d'afegir-ho.

2013 8.36, Wladimir Szczerban ha escrit:

tiene nada que ver con los códigos de municipio. En mi caso los codigos
de municipio son:

MUNICIPI_CODI
CODI_CADASTRE
MUNICIPI_MUNICAT

provincia son los de las columnas COMARCA_MUNICAT y PROVINCIA_MUNICAT
respectivamente @Anna puedes cargar el json via ajax si usas jquery o
según veo directamente con el d3.json

https://github.com/mbostock/d3/wiki/Requests#wiki-d3_json [11]

http://stackoverflow.com/questions/10549585/d3-js-json-simple-sample-code
[12]

2013/3/26 Anna Muñoz

llegir els GeoJSON amb D3js.

del tutorial que ens vas recomanar tot rutlla bé peró de moment no he
aconseuit llegir un JSON des d'arxiu. Tots els exemples ho fan a partir
d'un JSON petit incrustat explícitament dins del codi.

states_us.json i he canviat allò que em semblava adient però no acaba
de rutllar.

em pugui passar un enllaç a un exemple SENZILL de lectura d'arxius
GeoJSON amb D3js ???

el resultat dels GeoJSON, i amb QGIS diria que es pot fer, però
preferiria fer-ho amb D3js. Gràcies.

dos GeoJSON a apartir dels shapes amb els 947 municipis de Catalunya i
de les 5008 seccions censals de Catalunya del 2010 descarregades del
VISSIR de l'ICC. A grans trets: n'he fet un join amb les dades que va
pasar en Bolo i després els he canviat de format shp a GeoJSON amb
GDAL. Hi ha una mica de feina de polir les dades però no gaire.

veure si hi havia alguna dificultat i tot plegat ha estat una hora. Val
a dir que aquestes dades són de l'ICC i estan en UTM 31N ETRS89.

interpretació de cadascun dels codis, i després de consultar la web de
l'IDESCAT, de l'INE i de MUNICAT he arribat a la següent conclusió:
tenim el codi de 6 digits de l'IDESCAT, el de 5 dígits de l'INE, i els
de 10 dígits són del DOGC-MUNICAT (per muni, comarca i provincia
respectivament). Correcte ?? (feu els comentaris que considereu oportuns
per aclarir conceptes).

les del CNIG (a partir de l'enllaç que va passar Oscar) i estan en
Geogràfiques ETRS89. Fer el procés amb les dades del CNIG serà 'más
de lo mismo'. Només cal definir amb quin sistema de referència es vol
treballar per si cal transformar el shape..

adjunto el arxius GeoJSON literalment per raons de pes :-).

Roger Veciana i Rovira ha escrit:

Hola,

l'Oscar està bé, té el codi INE sense dígit de control, però es pot
arreglar. El del Wladimir no acabo d'entendre si té el codi de la
generalitat o no. És de la forma:

"ID";"MUNICIPI_CODI";"MUNICIPI";"MUNICIPI_CADASTRE";"COMARCA";"COMARCA_CODI";"PROVINCIA";"PROVINCIA_CODI";"BBOX";"MUNICIPI_MUNICAT";"COMARCA_MUNICAT";"PROVINCIA_MUNICAT";"CODI_CADASTRE"

1;"250019";"Abella de la Conca";"ABELLA DE LA CONCA";"Pallars
Jussà";"25";"Lleida";"25";"338370,4666198,350236,4677309";"2500190004";"8102520002";"8002550006";"25001"

d'Abella de la Conca, el primer, coincideix, però en altres casos no.

codi INE.

trobar???

març de 2013 17.07, Oscar Fonts ha escrit:

Hola,

treure de l'EGRN, que són
OSM en el seu dia.

de l'ICC, però en canvi tenen una llicència
oberta.

http://centrodedescargas.cnig.es/CentroDescargas/equipamiento.do?method=descargarEquipamiento&codEquip=3
[1]

Oscar.