[Geoinquiets Barcelona] resum del dia

Roger Veciana i Rovira rveciana at gmail.com
Fri Sep 6 07:24:16 PDT 2013

Quina gràcia sortir a les Ràfagues!

Vaig fer els mapes segons la densitat de població després de la xerrada del
Marc Belzunces (continua aquí?).
No acabo d'estar content del tot amb el resultat, realment és complicat
trobar la manera que es vegi bé i sigui correcta. Algú té un exemple
diferent? Els cartogrames deformant les comarques tampoc no em convencen...

Roger