[Geoinquiets Barcelona] Mapes col•laboratius

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras a upc.edu
dll des 1 12:21:19 PST 2014

Hola,
avui he estat en una taula rodona com a ponent, i m'he assebentat que l'ICC llançarà mapes col•laboratius en la seva aplicació instamaps (primer per invitació i després públics, on un usuari podrà canviar dades d'un altre!! i haurem de veure que passa amb les modificacions... etc.). He "felicitat" públicament l'ICC per la gran gesta (amb molt de tacte clar) i he provocat la ira d'una responsable de l'ICC. La indignació i la mala hòstia superen molts dels meus límits. A més a més el qui ha donat la notícia ho ha dit com si l'ICC fos pioner en oferir mapes col•laboratius, etc...
Perdoneu, però ho he de dir a algú que pugui entendre'm. QUINS SANTS COLLONS QUE TENEN!!!!

--
S’ha enviat des del meu telèfon Android amb K-9 Mail. Si us plau, excusa la meva brevetat.