[Geoinquiets Barcelona] Mapes col•laboratius

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras a upc.edu
dll des 1 15:26:33 PST 2014

Jajajajajaaaa.... Ostres Ernest, que m'aixafes la guitarra. Com no hem tingut la sort de conèixer-nos, sàpigues que m'agrada crear polèmica (com avui a la taula rodona) per que surtin temes i es discuteixin diferents punts de vista. Ho faig sense intenció de fer mal a ningú, i si alguna vegada n'he fet us demano disculpes.
El meu correu anterior va per aquest camí, com se'n diu ara d'això, "trollejar una mica"? He escoltat això dels mapes col•laboratius, ho he trobat interessant, també trobo interessant el concepte i l'evolució que pot tenir en un futur. Feta aquesta puntualització....
Escolteu, que he sentit que els de l'ICC faran uns mapes col.laboratius..... han copiat el concepte de OSM? Però si sempre han estat en contra del concepte. Que volen fer un OSM a banda? Com sempre, sempre que parlo de dades lliures, la primera persona que discuteix els arguments de dades lliures és del ICC, és que em tenen mania.... :D pero si no passen el "cake test" de l'Iván!
I ara seriosament, va en sèrio això, el 2015 hi hauran mapes col.laboratius a l'ICC?
Salut!!