[Geoinquiets Barcelona] Mapes col•laboratius

Jorge Sanz jsanz a osgeo.org
dll des 1 23:10:13 PST 2014

Estaria molt bé que després de ficar-se la medalleta lliuraren la
ferramenta per tal que altres administracions aprofitaren el gasto.

--
Jorge Sanz
http://jorgesanz.net

Sent from my tablet, sorry for my brevity, top posting, etc.