[Geoinquiets Barcelona] Mapes col•laboratius

Raf Roset rafroset a gmail.com
dim des 2 01:04:43 PST 2014

Oscar sembla que Geostarters tenia bones intencions [1] però desconec si
l'estructura les comparteix.
I estic completament d'acord amb en Jorge: cal assignar recursos a la tasca
de compartir, no n'hi ha prou d'abocar el codi en algun lloc.....

[1] https://github.com/geostarters

Raf

El dia 2 desembre de 2014, 9:38, Jorge Sanz <jsanz at osgeo.org> ha escrit: