[Geoinquiets Barcelona] presentant-me + servei wfs casdastre

Antoni Aniento a_aniento a hotmail.com
dij feb 20 01:10:05 PST 2014

Bon dia,

Soc el Toni Aniento, un nou membre de Geoinquiets des del mes passat.

Vaig poder venir a la trobada del mes passat, però aquest mes em serà
impossible.

Soc físic especialitzat en meteorologia, treballant en consultoria eòlica
des de fa mes de 10 anys i des de l’octubre passat cursant el màster
d’UNIGIS.

Tinc una qüestió per vosaltres. Estic mirant d’accedir a les dades del
cadastre a través del servei WFS.

Em podeu confirmar que no és accessible fora dels usuaris registrats de
l’administració pública?

Ja sé que es pot descarregar la informació vectorial en format shp des de la
web:

https://www.sedecatastro.gob.es/

si disposes de dni o certificat digital, però és extremadament lent ja que
s’ha de fer per municipi.

Gràcies!

Toni Aniento