[Geoinquiets Barcelona] WFS + correccions camins ICC

Raf Roset rafroset a gmail.com
dij feb 27 04:28:47 PST 2014

Un dels grans reptes que les agències cartogràfiques encara no han resolt
és la intergració entre les "dades autoritatives" que produeixen i l'UGC
(User Generated Content).

I en l'actual escenari de crisi, amb pocs recursos per destinar a treball
de camp i revisió en gabinet (tasques que són cares per se), assolir el
crowdsourcing (amb o sense gamificació) de certes tasques i/o continguts
seria un pas fonamental per garantir la millor qualitat de les dades amb la
més ràpida actualització.

Alex, d'aquest exemple que menciones de l'OS en tens més detalls?

Raf

El dia 27 febrer de 2014 13.21, Sergi Gumà <sguma at mapista.com> ha escrit: