[Geoinquiets Barcelona] Calendari de trobades Geoinquiets per als propers mesos

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras a upc.edu
dll nov 10 01:06:14 PST 2014

Hola,

la setmana santa del 2015 cau del dilluns 30 de març al dilluns 6 d'abril.

Salut!

On 07/11/14 14:00, Raf Roset wrote:
> Algú té alguna preferència per al març? Ens veurem a Girona i per tan no
> cal fer xerrada?
> I algú sap com cau Setmana Santa?
>
> Raf
>
> El dia 6 novembre de 2014 23:14, Raf Roset <rafroset at gmail.com
> <mailto:rafroset at gmail.com>> ha escrit:
>
>     Sembla que el missatge no ha arribat a tothom: ja tenim calendari de
>     les properes 4 reunions de Geoinquiets a Barcelona:
>
>     35a Geoinquiets, 26 de novembre de 2014: Urban Data
>     http://www.eventbrite.com/e/35a-geoinquiets-26-de-novembre-de-2014-urban-data-tickets-14140016169?aff=eorg

> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras at upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA