[Geoinquiets Barcelona] El temps del meteocat

Roger Veciana i Rovira rveciana a gmail.com
dij oct 16 02:03:17 PDT 2014

Hola Joan,

Et confirmo que les dades són totalment obertes, pots fer el teu propi
giny, pàgina web o el que creguis convenient.
L'accés als ginys existents no està massa ben solucionat. Pots demanar que
et donin el codi a comercial a meteo.cat (és gratuit) o copiar-lo del blog
del SMC:
http://bloc.meteo.cat/

De totes formes, estic d'acord en que haurien d'haver-hi moltes més dades
disponibles i també serveis com els que dius. Suposo que és qüestió de
prioritats, potser demanant-ho et fan cas ;)

Roger

El dia 16 octubre de 2014 10:46, Joan Pleixats <pleixats a gmail.com> ha
escrit: