[Geoinquiets Barcelona] Mapes del Marc Belzunces

Roger Veciana i Rovira rveciana a gmail.com
dim abr 14 02:10:35 PDT 2015

Ha funcionat amb archive.org, moltes gràcies!

Adrià, el problema és que a França tenen unes divisions diferents a les
comarques tradicionals catalanes. I per altra banda, quan agafo capes de
diferents fonts no acaben de coincidir. Per això havia pensat en les capes
d'en Marc.

Roger

El dia 14 abril de 2015, 11:02, Adrià Mercader <amercadero a gmail.com> ha
escrit: