[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

César Martínez Izquierdo cesar.izq a gmail.com
dll abr 27 01:05:39 PDT 2015

Hola, jo també voldria participar. No tinc experiència amb mappings
per catàstrofes però entenc que la rapidesa és un factor important,
oi? Alguna idea de lloc on trobar-nos?

Salutacions,
César