[Geoinquiets Barcelona] [SIG] Mapping response for theNepal earthquake

Anna Muñoz a.munyoz.b a gmail.com
dll abr 27 02:16:38 PDT 2015

Just acabo d'enviar la petició ... ja dirán.

Qué us sembla si contacto amb l'espai UOC que tenen a Plaça Catalunya ?
Sala de reunions grans en tenen amb wifi segur .... cadasqú s'hauria de
portar el seu portàtil i prou.

Seria per demà dimarts o el dimecres, correcte?

Anna.
El dia 27 d’abril de 2015, 10:47, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: