[Geoinquiets Barcelona] RESPOSTA [Sala en Casa Asia]: RV: Terremoto de Nepal

Anna Muñoz a.munyoz.b a gmail.com
dll abr 27 06:24:14 PDT 2015

Gràcies Martin ! Ara mateix *confirmo a Casa Asia la nostra asistència demà
dimarts a les 19h*
No oblideu portar el DNI per tal de poder accedir al recinte històric de
Sant Pau.

Si us plau, difongueu-ho entre tots aquells que considereu que els hi pugui
interessar.
La convocatòria és oberta a tothom !!!

Moltes gràcies a tots i fins demà !

El dia 27 d’abril de 2015, 15:15, Martín González <hi at martingonzalez.net>