[Geoinquiets Barcelona] RESPOSTA [Sala en Casa Asia]: RV: Terremoto de Nepal

David Gomez davidgomez1974 a gmail.com
dll abr 27 08:13:47 PDT 2015

Bona tarda,

La Sònia Cuberes i jo també hi anirem. No ho hem fet mai. Mirarem la
documentació que ha recomenat el Wladi.

Salut!

David

El dia 27 d’abril de 2015, 16:24, Francisco José Moya <tralara a gmail.com>
ha escrit: