[Geoinquiets Barcelona] RESPOSTA [Sala en Casa Asia]: RV: Terremoto de Nepal

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dll abr 27 23:55:36 PDT 2015

Confirmo assistència.

Crec que Casa Asia és un bon lloc, més tenint en compte que es tracta del
Nepal !!!

Fins la tarda.

El dia 27 d’abril de 2015, 18:00, Wladimir Szczerban <bolosig a gmail.com> ha
escrit: