[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 63, número 39

Garcia-Luengo, Laia laia.garcia-luengo a here.com
dim abr 28 00:44:43 PDT 2015

Elena gràcies per la aportació de la web de http://www.tomnod.com/ que has enviat!

Em sentía un xic inútil al no poder ajudar-vos en aquesta causa al no poder venir aquesta tarda, però ara per poc que sigui puc aportar una mica d'ajuda!

Molts ànims a tots els que aquesta tarda us reuniu.

Laia

-----Original Message-----
From: barcelona-bounces a lists.osgeo.org [mailto:barcelona-bounces a lists.osgeo.org] On Behalf Of barcelona-request a lists.osgeo.org
Sent: Tuesday, April 28, 2015 9:27
To: barcelona a lists.osgeo.org
Subject: Resum de Barcelona, vol 63, número 39

Envieu les aportacions de Barcelona a la llista de correu a
	barcelona a lists.osgeo.org

Per a subscriure-us o cancel·lar subscripcions a través de la web, aneu a
	http://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/barcelona
o bé, si voleu utilitzar el correu electrònic, envieu un missatge amb la paraula «help» a l'assumpte o al cos del missatge, adreçat a
	barcelona-request a lists.osgeo.org

Podeu dirigir-vos a la persona encarregada de la gestió de la llista a
	barcelona-owner a lists.osgeo.org

En respondre, és recomanable que editeu la línia de l'Assumpte, de manera que sigui més específica que "Re: Contents of Barcelona digest..."

Temes d'avui:

   1. Re: [SIG] Mapping response for theNepal	earthquake (Elena Sauleda)
   2. Re: RESPOSTA [Sala en Casa Asia]: RV:	Terremoto de Nepal (Xavi)

Message: 1