[Geoinquiets Barcelona] Hacks Hackers Barcelona - Bojos pels mapes

Martín González hi a martingonzalez.net
dic abr 29 08:18:12 PDT 2015

Hola Geoinquiets,

Unes companyes i jo hem muntat un capítol a Barcelona de Hacks
Hackers[1], una organització internacional d'aficionats al periodisme i
la tecnologia. Ahir vaig estar parlant amb alguns de vosaltres a Casa Asia.

En la primera sessió us invitem a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm per
assistir a l'estrena de VisualMaps, una nova eina per visualització de
mapes similar a CartoDB, i per conèixer la feina del departament
d'interactius del diari Ara[2].

Després del meetup tindrem cervesa gratis i un temps per fer networking.
Us esperem el proper 20 de maig!

Confirmeu assistència aquí:
http://www.meetup.com/Hacks-Hackers-Barcelona/events/221965936/

Martín