[Geoinquiets Barcelona] Nº162: calories, geocodificar, Siria, trekker, sublimació

Pau Gargallo pau.gargallo a gmail.com
div jul 24 03:42:54 PDT 2015

Hola Geoinquiets,

si sortiu a probar la motxilla de google i hi ha lloc jo m'hi apunto.
Sembla una bèstia ben interessant!

Per altra banda, el sentiment de "aquest lloc tant estimat no té
street view" és el motiu pel qual Mapillary existeix. Així que no
dubteu en treure el telèfon de la butxaca i compartir els racons que
us agraden.

Seguim treballant en millorar l'experiència a la web i treure el màxim
de les fotos. Aviat la navegació serà més amigable
(https://vimeo.com/131866488)

Salut!
pau