[Geoinquiets Barcelona] Dubte offline

Raf Roset rafroset a gmail.com
dim mar 10 23:09:07 PDT 2015

Bon dia Elisenda,
no sé si he entès ben bé el problema:
teniu una app que consumeix mapes i que voleu que els mostri també en
offline, però aquesta opció només us funciona en Android i no pas en iOS?

No sóc programador de mòbils, però em sembla que la solució passa per tenir
accés al local storage del dispositiu i gestionar-hi una cache de
tessel·les amb SQLlite o similar que et permetin treballar desconnectat.
Dit així és molt fàcil, però em sembla que la part de storage de iOS és
molt restringida.

Algú que en sàpiga més que jo segurament tindrà alguna pista de com
resoldre aquest problema.

Raf

El dia 10 març de 2015, 12:03, Elisenda Montserrat <
elisenda.montserrat at gmail.com> ha escrit: