[Geoinquiets Barcelona] Nou Geoportal de Cartografia a l'AMB

Raf Roset rafroset a gmail.com
dim maig 19 03:50:31 PDT 2015

i des que van encetar aquesta conversa ningú de l'AMB ha tornat per
contestar preguntes......

 L'administració metropolitana
Un equip de professionals i tècnics executen les prioritats definides pel
govern metropolità sota els principis de transparència, gestió acurada dels
recursos públics i voluntat de servei als ciutadans i ciutadanes.
 http://www.amb.cat/web/amb/administracio-metropolitana

Es mereixen un #etfelicitofill (http://www.etfelicitofill.cat/)

Raf

El dia 9 d’abril de 2015, 15:55, Martí Pericay <marti at pericay.com> ha