[Geoinquiets Barcelona] Newsapp resultats eleccions

Jorge Sanz jsanz a osgeo.org
dim maig 26 01:29:48 PDT 2015

> Hola Geoinquiets,
>
> Perdoneu per fer spam, però m'agradaria saber si teniu algun comentari
> de l'app que vam llançar per veure els resultats de les eleccions:
>
> http://resultados24m.elespanol.com/
>
> A veure si us agrada!
> Martín

La millor, gran treball enhorabona Martín!!

#autobombo#
Jo vaig treballar en estes dos visualitzacions sobre la activitat en
twitter abans i durant les eleccions :-)

http://www.antena3.com/especiales/noticias/elecciones-autonomicas-municipales/2015/sigue-vivo-como-estan-votando-principales-partidos-estas-elecciones-municipales-autonomicas_2015052300136.html

http://elpais.com/especiales/2015/elecciones-autonomicas-municipales/mapa-twitter/
#autobombo#

--
Jorge Sanz
http://www.osgeo.org

Més informació sobre la llista de correu Barcelona