[Geoinquiets Barcelona] Newsapp resultats eleccions

Adrià Mercader amercadero a gmail.com
dim maig 26 02:26:50 PDT 2015

Felicitats Martín, jo també crec que ha sigut la millor (la vaig veure
a la portada de Hacker News i tot!)

Felicitats també Jorge. Sempre m'he preguntat però quin valor
proporcionen els mapes de tuits apart de la complexitat tècnica i
l'atractiu visual (coses en les que CartoDB excel·leix, evidentment).
L'únic que puc extreure de la visualització del País és:

* La majoria de gent (amb Twitter) viu a les ciutats
* La majoria de tuits es fan el dia de les eleccions

Curiosament trobo que el gràfic de la part superior pot aportar més
dades interessants.

No vull menystenir la feina feta ni molt menys, com ja he dit és
excel·lent! Només em pregunto si pretén informar més enllà de
l'atractiu visual.

Enhorabona als dos.

Adrià