[Geoinquiets Barcelona] Newsapp resultats eleccions

Martín González hi a martingonzalez.net
dij maig 28 01:51:37 PDT 2015

Suposo que la idea era fer un mapa similar als que fa el Simon Rogers a
Twitter, no?

Vau arreplegar els tuits amb l'API de CartoDB? O directament?

--
Martín González
https://martingonzalez.net