[Geoinquiets Barcelona] jornada de treball OSM

DanielPrats prats.daniel a gmail.com
dim set 15 01:44:18 PDT 2015

Jo vindré. Possiblement em quedi a dinar Raf!

Atentament,

Daniel Prats

De: barcelona-bounces a lists.osgeo.org [mailto:barcelona-bounces a lists.osgeo.org] En nombre de Raf Roset
Enviado el: dilluns, 14 de setembre de 2015 20:09
Para: barcelona a lists.osgeo.org
Asunto: [Geoinquiets Barcelona] jornada de treball OSM

A tots els qui volgueu venir el dissabte 3 hi ha una jornada de treball OSM Cat:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Trobades#SotM_CAT_2015

I aprofitarem per lligar una col·laboració a tres bandes entre OSM Cat, Mapillary i Geoinquiets per tornar a fer una recol·lecció d'imatges d'algun lloc interessant.

Jo de moment m'he apuntat, i em quedaré a dinar.

Algú més?

Raf

Més informació sobre la llista de correu Barcelona