[Geoinquiets Barcelona] 'Missing Maps' en Barcelona el 28 de abril con MSF

Anna Muñoz a.munyoz.b a gmail.com
dij abr 14 00:41:03 PDT 2016

Moltes gràcies Oscar !!!
Em sembla molt bona iniciativa.

Acabo d'escriure al Bruno per saber a quina hora es fa i veure si ens podem
afegir en algun moment del mapathon
que sigui compatible amb la sessió de Geoinquiets.

Anna