[Geoinquiets Barcelona] un any més

Daniel Prats prats.daniel a gmail.com
dim des 13 03:22:59 PST 2016

Bon dia companys,

Malauradament, no podré venir al sopar.

De veritat que em sap greu, però altres compromisos em condicionen.

Molt bones festes a tots!

Salutacions,

Daniel Prats

De: Barcelona [mailto:barcelona-bounces a lists.osgeo.org] En nombre de Oscar Fonts
Enviado el: miércoles, 7 de diciembre de 2016 9:41
Para: Geoinquiets Barcelona
Asunto: Re: [Geoinquiets Barcelona] un any més

Ciao,

* Ok al menú de 22 eur.

* UPC, crec que innecessari, perquè tampoc tenim prevista una activitat gaire densa. ;) Però gràcies Jaume per l'oferiment!

Slt.

Gràcies a tots vosaltres per la resposta a la convocatòria !!!

Us passo els dos menús que m'han enviat, ja veureu que són molt similars.

Us poso el preu de cada menú però hem acordat deixar-lo en 20 eur amb el patrocini de Geoinquiets.

Temes a concretar ...

[1] El menú:  jo agafaria el de 22 eur, el de 25 eur no m'aporta res especial. Si algú té molt d'interès en l'altre que ho comenti.

Dilluns 12 tancaré aquest tema amb el restaurant

[2] @JaumeFigueras, gràcies per la sala de la UPC. Si voleu fer allà la reunió per la meva banda cap inconvenient.

Parlem-ne i abans de dilluns 12 concretem si volem que el restaurant ens obri una mica abans o no.

[3] MOLT IMPORTANT, compto pel sopar del dijous 22/12 amb les 16 persones apuntades al doodle

http://doodle.com/poll/scqyf38w8c5eyhv4

Si hi ha algú que NO ve a sopar que m'ho comenti per saber quants serem ... Gràcies !!! :)

Salutacions,

Anna

MENU 1, 22 eur

A compartir

timbal de escalivada tradicional con queso de cabra

Ensalada de habitas con jamon a la vinagreta de miel

Revoltillo de sobrasada Mallorquina

raviois rellenos de butifarra,setas a la crema de ibericos

Segundos a escoger ...

entrecotte de vaca Gallega

calamarcitos de playa a la plancha

filete iberico a la mostaza antigua

bacalao confitado con pistachos olivada y tomate al romero

Postres

coulant de chocolate

mato con miel y nueces

sorbete de limon al cava

pan,postre vino tinto o blanco y agua 1 botella cada 4

MENU 2, 25 eur

A compartir

pan de coca con tomate y romero

foie micuit con torraditas y mermelada

habitas salteadas con calamarcitos

ensalada de queso de cabra gratinado y frutos secos

raviolis rellenos de butifarra a la crema de ibericos

Segundos a escoger ...

entrecotte de vaca Gallega

calamarcitos de playa a la plancha

chuletitas de cabrito rebozadas

bacalao,con pistachos

rabo de buey guisadito y deshuesado

Postres

coulant de chocolate

mato con miel y nueces

sorbete de limon al cava

pan postre vino blanco,tinto penedes agua 1 botella cada 4 personas

El dia 2 de desembre de 2016, 23:54, Jaume Figueras i Jové <jaume.figueras a upc.edu <mailto:jaume.figueras a upc.edu> > ha escrit:

Escolteu, si no voleu demanar que obrin abans els del restaurant busco un lloc al campus nord. Està a uns 15 min. a peu.

Salut!