[Geoinquiets Barcelona] Àrees de municipis – km2

Jorge Sanz jsanz a osgeo.org
dim feb 23 04:43:01 PST 2016

La manera més senzilla Martín si tens access a un PostGIS (o CartoDB
:P) es fer servir

float ST_Area(geography geog, boolean use_spheroid=true);

http://postgis.net/docs/ST_Area.html

Amb el segon paràmetre postgis farà el càlcul del àrea sobre el
elipsoide, sense cap projecció.

Jorge Sanz
http://www.osgeo.org
http://wiki.osgeo.org/wiki/Jorge_Sanz