[Geoinquiets Barcelona] Nº754: IA, policia, sdk, creacionisme

GONZALEZ AGUADO, CRISTINA cgonzalezag a bcn.cat
dll des 4 23:29:11 PST 2017

Bon dia Raf,

Agrairia em donéssiu de baixa de Geoinquiets. Tot i ser molt interessant darrerament no tinc temps de llegir-me’ls.

Moltes gràcies i molt bona feina!

Cristina González Aguado
Sistemes d'Informació
Departament de Logística i Infraestructures
Gerència de Seguretat i Prevenció

Pl. Carles Pi i Sunyer, 8-10, 4rt
Barcelona 08002
Ajuntament de Barcelona
cgonzalezag a bcn.cat<mailto:cgonzalezag a bcn.cat>
Tlf. 93 2915142
Ext. 75142

[signatura-web.gif]