[Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 84, número 7

Assumpcio Termens atermens a gmail.com
dim gen 10 03:40:25 PST 2017

Bon dia,

no sé si els de HEMAV s'ajusten al que demana la Laura. Passo coordenades:

HEMAV.

http://hemav.com/

ESA (European Space Agency) – Edificio RDIT Oficina 007 / Oficina 008

Esteve Terradas 1, Castelldefels, 08860 Barcelona

Teléfono: (+34) 932 202 063
Email: info a hemav.com

 Enviat amb Mailtrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=ca&referral=atermens@gmail.com&idSignature=25>