[Geoinquiets Barcelona] Nº723: klokan, plaques, ciclistes, armes, colors

Jorge Sanz xurxosanz a gmail.com
div oct 27 11:35:19 PDT 2017

Crèdits a Cindy Brewer ara en la façana del github, gràcies companys per el
apunt.

Salutacions des del FOSS4G Argentina :-)

--
Jorge Sanz
https://jorgesanz.net

Sent from my phone, excuse my brevity and typos